Шурупи
Шуруп – це металевий стрижень, що має форму циліндра з гвинтовою нарізкою та забірним конусом у нижній частині для вкручування в м'які матеріали без нарізування в них різьблення. Шуруп застосовується для вкручування у м'яку поверхню. При цьому він сам формує різьблення, деформуючи матеріал. Шурупи мають більш рідке і високе різьблення, ніж інші гвинтові металовироби. Шурупи використовуються для з'єднання деталей з дерева, м'яких пластмас, м'яких або тонких металів. Головка шурупа формою буває сферичної, плоскої (потайної і полупотайной), рідше, шестигранної. Шлиц на головці - прямий або хрестоподібний (Philips або Pozidrive), що відповідає формі викрутки, а різьбова ділянка може бути як по всій довжині шурупа, так і до 2/3 його довжини. Шурупи застосовуються у будівельних та ремонтних роботах, виробництві, є невід'ємною частиною при виготовленні меблів, побутової техніки та інших конструкцій.
Використання шурупа
1. У разі, коли матеріал м'який отвір під саморіз або зовсім не свердлиться, або свердлиться на незначну глибину максимум до початку конічного спила і діаметром не більше 70% від діаметра самого саморіза.
2. У тих випадках, коли поверхня матеріалу тверда, необхідно свердлити отвір заздалегідь, тому що шуруп може не увійти в матеріал. Діаметр отвору може бути різним, але не більше ніж діаметр шурупа, а під стандартні різьблення гвинтів та болтів необхідні отвори строго певних діаметрів.
На відміну від гвинтових з'єднань, різьблення, нарізане шурупом у матеріалі, витримує лише невелику кількість повторних закручування, особливо, якщо матеріал тонкий. Наше підприємство реалізує широкий асортимент шурупів і саморізів для найрізноманітніших цілей: будівельні шурупи, меблеві шурупи, нержавіючі та кислотостійкі шурупи, залізничні шурупи колійні та інші. Ми постачаємо тільки якісні шурупи провідних європейських та вітчизняних виробників за цінами та в строки, які задовольнять найвибагливішого замовника.
Шуруп колійний
використовується для рейкових скріплень, з'єднань та перетинів залізничної колії, для прикріплення рейок до дерев'яних шпал або підстрілочних брусів. Шуруп колійний випускається відповідно до вимог ГОСТ 809-71. Згідно з цим стандартом, довжина колійного шурупа в циліндричній та різьбовій частині – 170 мм, можливий допуск +/- 10 мм. При виготовленні шурупа дорожнього, за узгодженням між споживачем і виробником, ГОСТ допускає виготовлення та застосування шурупів дорожніх зі зміненим розміром довжини в межах від 140 до 200 мм. При цьому довжина гвинта повинна залишатися 10 мм. ГОСТ допускає, що названа зміна довжини колійного шурупа може здійснюватися як за рахунок зміни циліндричної частини, так і за рахунок різьбової. Виготовляються шурупи зі сталі марок Ст3, Ст20, Ст10кп і Ст20кп (крім тих, що призначені для районів Крайньої Півночі, де застосування колійних шурупів, виготовлених із киплячих марок сталі, не допускається). Як правило, колійні шурупи випускаються без покриття, проте в деяких випадках застосовується цинкове покриття з хроматуванням товщиною 15 мкм. На поверхні шурупів не допускаються: тріщини, розшарування та перепалені місця, зміщення осі головки щодо осі стрижня більше 1 мм, шви від роз'єму матриць заввишки більше 0,5 мм та сходинки понад 0,3 мм від зміщення матриць. На торці квадратної частини головки шурупів маркують: умовну позначку або товарний знак підприємства-виробника.
ТОВ «Метекс-2000» - один із найбільших офіційних дилерів ПрАТ «Дружківський завод металевих виробів», здійснює постачання залізничного кріплення в широкому асортименті. Вигідно купити залізничне кріплення в Україні ви можете у нашій компанії.